Etykiety

przędzenie (28) druty (25) kartka (18) czesanki (17) chusta (12) krzyżyk (11) South American (8) alpaka (7) farbowanie (6) Finnish (5) merynos (5) BFL (4) Devon (4) Szetland (4) album (4) czapka (4) skarpetki (4) szydełko (4) Corrediale (3) jedwab (3) Coburger (2) Spotkanie (2) bawełna (2) bluzka (2) materiały (2) moher (2) rękawiczki (2) Jackob (1) baby moher (1) ciasto (1) kuchnia (1) notes (1) pies (1) polska (1) pudełko (1) sernik (1) sweter (1) szalik (1) szycie (1) wielbłąd (1)

niedziela, 23 grudnia 2012

Samorobne prezenty świąteczne

Dla ważnych kobiet w moim życiu czyli mojej mamy mojej siostry i mamy mojego męża, zrobiłam jako Bożonarodzeniowe prezenty: szaliki - spiralki. Moja siostra już dzisiaj jest u mamy, więc na mojego bloga nie zajrzy, więc mogę pokazać.


2 komentarze:

  1. śliczne szaliki, Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, szaliczek pięknie zdobi moją szyję, sweterki i garsonki. Trafiony prezencik.

    OdpowiedzUsuń